Podzimní zkoušky

01.06.2013 17:37

V neděli 19.května 2013,jsme se s Berrym zúčastnili Podzimních zkoušek OMS Karviná.Berry se na zkoušky připravoval od letošního roku.Za pomoc při výcviku vděčím naši kamarádce Martině,která když viděla jak jsem nešťastná,že nám nic nejde,tak nás pozvala k sobě na výcvikový víkend,kde se Berry předvedl ve své celé kráse a mile mě překvapil.Takže stačilo jen pár dobrých a zkušených rad a mohli jsme se připravot intenzivně na zkoušky.Od začátku tvrdím,že já budu Berryho vést ve výstavním kruhu a manžel Zdeňek,bude Berryho vést při zkouškách,tak i  přesto se do poslední chvíle nevědělo kdo vlastně s Berrym na zkoušky půjde.Výcvik s aportem,ztracenou atd. jsem s Berrym dělala já a Zdeňa chodil na hledačky,takže oba jsme se podíleli na výcviku.Nakonec  jsem  Zdeňovi přenechala zkouškovou část.

Kluci v neděli odjížděli dobře naladěni a na cestu jim krásně svítilo sluníčko.Po celou dobu co kluci vyrazili na svou další  zkouškovou etapu,jsem byla nervozní a čekala na jakékoliv zprávy.Když mi zazvonil telefon asi po dvou hodinách,měla jsme strach že něco není v pořádku.Ale muj strach byl planý poplach,Zdeňa volal,že mají za sebou první disciplínu a to Přinášení kachny z hluboké vody,kde dostali krásnou 4.Tím se Berry krásně nastartoval a pracoval po celou dobu zkoušek krásně a přesvědčivě.Po dobu zkoušek byl Berry pochválen od rozhodčích,že pracuje výborně a s jistotou.

Kluci svoji zkouškovou etapu zvládli výborně a Berry si odnesl 294 bodů/300,nos za 4 a celkově 2.místo.Jsou to mojí šikulíni...